Compania tehnologică Continental investeşte în România în testarea compatibilităţii electromagnetice a produselor din interiorul vehiculelor pentru a asigura calitatea produselor dezvoltate.

Compania a dotat cu echipamente performante, de ultimă generaţie, un laborator de compatibilitate electromagnetică (EMC), la Sibiu. Cu ajutorul acestei noi capabilităţi, aşa cum este camera de reverberare, în cadrul departamentului Qualifications Laboratories din Sibiu, produsele dezvoltate de Continental sunt testate şi validate, fiind singura locaţie din România care are în prezent această capacitate.

"Fie că este vorba despre radiaţii, cuplaje inductive şi capacitive sau chiar instabilitate a tensiunii de alimentare, dispozitivele electronice sunt testate din două puncte de vedere: imunitate - pentru a ne asigura că acestea rezistă până la un anumit nivel de perturbaţii, stabilit în standardele de testare şi emisii (în camerele anecoice şi semi-anecoice - spaţii concepute pentru a opri reflexiile sau ecourile fie ale undelor sonore, fie ale undelor electromagnetice) - pentru a ne asigura că nivelul de perturbaţii generat de dispozitivul supus testului nu depăşeşte limitele stabilite în standardele de testare", a explicat Cornel Tănase, head of Qualifications Laboratories Sibiu, citat într-un comunicat de presă.

Potrivit sursei, cele mai multe autoturisme, precum şi celelalte categorii de vehicule din zilele noastre, sunt construite după anumite standarde care impun echiparea acestora cu sisteme electronice de siguranţă, precum şi cu altele opţionale, cum ar fi cele multimedia. Toate aceste componente electronice, împreună cu cablajele lor, alcătuiesc un mediu electromagnetic în care este strict necesar ca acestea să funcţioneze fără să se influenţeze reciproc.

"Viteza cu care noile tehnologii apărute în industria automotive îşi fac loc într-un singur vehicul ne determină să avem o abordare complexă, care să asigure buna funcţionare a acestuia, atât în ceea ce priveşte siguranţa, cât şi confortul şoferului şi a pasagerilor. Iar eficienţa cu care verificăm funcţionalitatea echipamentelor electromagnetice înseamnă timp în plus pentru a modela viitorul mobilităţii", a subliniat Ciprian Bleoju, şeful departamentului Qualifications Laboratories din România.

Într-o astfel de cameră de reverberare se testează imunitatea modulelor electronice la radiaţii, separându-le de mediul electromagnetic exterior pentru a avea rezultate concludente, simulând un cadru cât mai real, pentru a asigura calitatea produselor dezvoltate şi siguranţa utilizatorilor.

Continental dezvoltă tehnologii şi servicii inovatoare pentru mobilitatea sustenabilă şi interconectată a oamenilor şi a bunurilor acestora. Compania cu profil tehnologic fondată în 1871 a realizat în 2023 o cifră preliminară de afaceri de 41,4 miliarde de euro şi are în prezent aproximativ 200.000 de angajaţi în 56 de ţări şi pieţe.

În perioada 1999 - 2023, Continental a investit peste 2,3 miliarde de euro în activităţile din România. Toate cele trei domenii de activitate ale companiei sunt reprezentate în România. Continental deţine cinci unităţi de producţie şi patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei şi Iaşi. Compania are un centru de distribuţie a anvelopelor în Bucureşti. La finalul anului 2023, Continental avea peste 20.300 de angajaţi, din care peste o treime reprezentată de ingineri şi informaticieni şi va continua să angajeze în funcţie de viitoarele proiecte.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri