Românii au comandat în 2023, în medie, peste 20.000 de bugeri în fiecare zi prin platforma Tazz, iar Bucureștiul este capitala iubitorilor de burgeri, generând aproape jumătate din comenzi, se arată într-o analiză realizată de platforma de comenzi și livrări a celor eMag.

Cu o creștere de peste 15% față de 2022, burgerii rămân în topul preferințelor culinare comandate și setează noi tendințe culinare.

„Cu peste 10.000 de burgeri comandați pe zi în 2023, fruntaș în lista orașelor cu cei mai mulți burgeri livrați rămâne București (48%), urmat de Timișoara, Cluj, Iași și Brașov”, se arată într-un comunicat Tazz, remis redacției .

Topul preferințelor de burgeri în funcție de oraș

În topul preferințelor pe orașe, clasamentul ne prezintă tendințele pentru fiecare zonă a țării:

  • Bucureștenii: își satisfac pofta de burgeri prin comenzi de Double Bacon Cheeseburger.
  • Brașovenii: cel mai des aleg să comande Cheeseburger;
  • Clujenii: preferă Pulled Pork Burger atunci când pofta de burger dictează;
  • Ieșenii: pun în topul preferințelor Crispy Burger;
  • Timișorenii: aleg de cele mai multe ori Burgerul Clasic pentru prânz sau cină;

„Anul acesta ne așteptăm să se mențină preferința pentru acest preparat, mai ales în contextul ocaziilor de consum în grup, când comanda de burgeri în diferite pachete, tip party sau family, este printre favorite. Totodată, observăm un interes tot mai crescut pentru burgerii în forme sau rețete noi pe care utilizatorii noștri îi pot comanda de pe aplicația Tazz, ceea ce ne face să credem că și în următorii ani acest preparat va rămâne în categoriile de top a comenzilor online de mâncare.a declarat, într-un comunicat remis redacției, Cristina Sauciuc, Head of Brand Tazz.

Top căutări pentru comenzile online de burgeri

Printre cele mai căutate tipuri de burgeri în aplicație sunt variantele vegane și vegetariane, cu avocado și trufe, care marchează trendul pentru alternativele clasicului burger, prin gusturi noi și ingrediente diverse.

Tendințele pentru acest preparat sunt completate de căutările pentru mini burger și smash burger, două variante care intră în top alegeri în această perioadă a anului.

Cu un bon mediu de aproximativ 80 de lei pe comanda, de multe ori, românii aleg mai mult de un burger atunci când plasează o comandă online. Comenzile de grup, fie că sunt alături de familie, prieteni sau în gașcă sunt specifice pentru acest preparat.

Anul trecut, cea mai mare comandă de grup livrată a fost de 16 burgeri, cu o valoare de peste 600 de lei, iar de cele mai multe ori comenzile plasate sunt pentru minimum 6 persoane.

Comenzile de burger înregistrează o creștere de 25% în lunile de toamnă-iarnă

Deși se află printre cele mai comandate preparate online din aplicația Tazz, pe tot parcusul anului, pofta românilor se accentuează în lunile octombrie-decembrie. Dacă în primele luni ale anului, ianuarie-martie, totalul burgerilor comandați atinge un procent de aproape 20%, spre final de an ajunge la peste 25% din totalul de burgeri livrați acasă.

Zilele de weekend și ora cinei sunt momentele cu cel mai mare consum de burgeri

În fiecare zi de vineri comenzile de burgeri sunt în creștere cu peste 5% din totalul comenzilor, comparativ cu alte zile ale săptămânii.

Topul momentelor de consum este condus de intervalul 18:00-20:00, când se plasează peste 30% dintre comenzile de burgeri, urmat de intervalul 12:00-14:00, cu 22% dintre comenzile livrate românilor pentru masa de prânz.

Deși cu o frecvență mai rară, unii români aleg burgerul și pentru poftele de la miezul nopții, unde se înregistrează doar 2.5% dintre comenzile de burgeri livrate în intervalul 23:00-01:00.

Sursa foto: Tazz

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri