In urma investitiilor facute, Brailact se aliniaza normelor europene pentru exportul de produse lactate. Noul target al companiei este lansarea pe piata vest europeana.
Astfel, una dintre cele mai importante imbunatatiri aduse la nivel tehnologic este ambalajul de ultima generatie al laptelui proaspat Brenac. Noile cutii sunt produse cu echipamente furnizate de unul dintre liderii mondiali in industria utilajelor de ambalare, SIG Combibloc. In opinia directorului Brailact, standardele la care este produs ambalajul au o importanta vitala pentru calitatea finala a laptelui. Importanta ambalajului se rasfrange si in pret, acesta echivaland circa 15-20% din pretul final al laptelui.
Compania Brailact a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ opt milioane de euro in anul 2006, in crestere cu 50% fata de 2005. Mythis a precizat ca acelasi procent al cresterii a fost inregistrat si in anul 2005, fata de 2004. Primul trimestru al lui 2007 nu a adus schimbari financiare importante companiei Brailact.
Producatorul de lactate detine centre de distributie proprii in mai mult orase ale tarii, printre care Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara, Arad, Oradea, Braila, Slobozia, Calarasi, Pitesti, Ploiesti si Galati. Produsele Brailact sunt prelucrate la fabrica din Braila. Brailact urmeaza sa inaugureze un nou centru de distributie in Bucuresti, in valoare de un milion de euro.
Brailact SA a fost infiintata in anul 1955 si are ca domeniu de activitate fabricarea produselor lactate. Societatea este listata pe bursa Rasdaq din anul 1996, iar din 2004 a devenit unic producator si distribuitor al produselor sub brandul Brenac.
Actionarul majoritar al Brailact este compania Tina Intercom, detinuta de doi investitori greci, care au preluat producatorul de lactate in a doua jumatate a anului 2004.
Lactatele au fost anul trecut una dintre cele mai dinamice categorii de pe piata bunurilor de larg consum. Vanzarile la lapte si la deserturile pe baza de lapte au cunoscut un avans de 60%, potrivit companiei de cercetare a pietei MEMRB Retail Tracking Services. In 2006, lactatele au ajuns la o pondere de 16% in valoarea vanzarilor de alimente in retail, fata de cele 14,4 procente inregistrate in 2005. Liderii pietei sunt, in ordine, Friesland Romania, Danone Romania si Hochland.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: