Holcim România a adoptat un model de decarbonizare a business-ului prin care vizează reducerea cu 50% a emisiilor locale de dioxid de carbon până în 2030 și a lansat deja un nou timp de ciment ECO mai puțin poluant.

Toate acestea în contextul lansării unei noi identități vizuale, atât la nivel de companie, cât și pentru noua gamă integrată de produse la sac, aliniate identității globale.

„Este un moment important din viața companiei noastre în procesul de realizare a obiectivelor Net Zero și în eforturile de a deveni lider în soluții inovatoare și sustenabile de construcție. (...) Ne angajăm ca până în 2030 să reducem cu 50% amprenta netă de carbon în producția de material cimentos față de anul începerii activității în România. De la începerea activității Holcim în România și până în prezent am realizat investiții esențiale pentru modernizarea, tehnologizarea și decarbonizarea operațiunilor, care se ridică la peste 900 de milioane de euro, pentru a susține misiunea noastră ambițioasă”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Bogdan Dobre (foto), CEO Holcim România și Market Head Moldova.

Bogdan Dobre

Un model integrat de decarbonizare în patru piloni

Holcim își propune decarbonizarea business-ului, pe un model bazat pe patru piloni, de la operațiuni, la formulări inovatoare ale produselor și până la faza de construcție și utilizare a clădirilor. Modelul de decarbonizare este susținut de fapte și rezultate generate în timp, atât la nivel local, cât și global:

Potrivit companiei, 7% din emisiile globale de CO2 sunt generate de industria cimentului.

Suntem conștienți de rolul și responsabilitatea noastră în privința transformării operațiunilor noastre în operațiuni mai verzi, proces prin care ne propunem în Holcim România o țintă de reducere cu 50% a amprentei de CO2 în producția de ciment până în 2030, comparativ cu anul începerii activității în România. În cei peste 25 de ani de activitate în România, Holcim și-a redus deja cu peste 25% emisiile nete de CO2 și a crescut cu 25% eficiența energetică”, au declarat reprezentanții companiei în comunicatul citat.

Astfel, eforturile Holcim pentru îndeplinirea obiectivului de a decarboniza operațiunile Holcim România, ca prim pilon strategic al modelului de decarbonizare, sunt direcționate spre:

  • Reducerea emisiilor din procesul de producție
  • Reducerea emisiilor din combustibili și energie electrică

Compania a lansat cimentul cu 30% mai puține emisii de CO2

Livrăm produse și soluții cu performanță ridicată și emisii reduse de CO2. După lansarea în 2021 a primului ciment verde vrac ECOPlanet și a gamei de betoane verzi ECOPact, Holcim lansează ECOPlanet PLUS, ciment aditivat însăcuit cu performanță ridicată și 30% mai puține emisii de CO2.

Lansarea ECOPlanet PLUS se aliniază promisiunii brandului Holcim, de accelerare a tranziției către construcții sustenabile. ECOPlanet PLUS este o soluție de clasă climatică A, un ciment cu performanță ridicată și 30% mai puține emisii de CO2, față de cimentul de referință la nivel european.

Pentru producerea ECOPlanet PLUS se folosesc tehnologii moderne și materii prime din surse gestionate responsabil. Acest nou produs contribuie la îmbunătățirea aspectelor de mediu prin conservarea resurselor naturale prin conținutul de materiale reciclate, dar și prin utilizarea surselor de energie verde.

Noul ciment este ideal pentru aplicații multiple, asigurând obținerea unor rezultate superioare în mod constant, conform clasei de rezistență. ECOPlanet PLUS este dezvoltat pentru asigurarea durabilității construcțiilor rezidențiale, comerciale și industriale, inclusiv pentru lucrări de renovare și modernizare.

Sursa foto: Holcim România

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri