Presedintele Ursus Breweries considera ca vanzarile de bere la PET vor continua sa creasca si in acest an. “Ambalajul PET va continua sa creasca si va deveni probabil cel mai vandut pachet in Romania. Nu cred ca PET de 3L va defini categoria de bere care va merge inainte. De fapt, cred ca acest format de ambalaj este total nepotrivit pentru promovarea berii”, comenteaza Dieter Schulze decizia InBev de a lansa PET-ul de trei litri pentru brandul Noroc.
Oficialii Ursus mai spun ca finalizarea procesului de extindere a capacitatii fabricii din Buzau reprezinta principalul obiectiv al companiei in acest an, urmatoarele extinderi fiind deocamdata sub evaluare. In 2006, Ursus Breweries a demarat la Buzau doua proiecte de investitii cu o valoare totala de 50 milioane de euro. Aceste proiecte sunt programate a fi finalizate la inceputul verii, avand ca rezultat o capacitate totala a companiei de 4,5 milioane hectolitrii. Astfel, investitiile totale ale grupului SABMiller in Romania au ajuns la aproximativ 200 milioane de euro.
Ursus Breweries detine patru fabrici de bere, in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, si are peste 1.300 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar si Pilsner Urquell. Principalii concurenti ai Ursus Breweries pe piata locala sunt Brau Union Romania (subsidiara Heineken N.V.), InBev Romania si United Romanian Breweries Bereprod – URBB (subsidiara Carlsberg Breweries A/S).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: