Milioane de utilizatori iPhone din Regatul Unit al Marii Britanii ar putea fi despăgubiți, în cazul în care compania Apple pierde un proces în care este acuzată că a scăzut în secret performanța dispozitivelor sale mai vechi.
Justin Gutmann, persoana care a dat în judecată iPhone, acuză Apple că ar fi indus în eroare utilizatorii în legătură cu un upgrade despre care a menționat că va crește performanța dispozitivelor și care, de fapt, le-ar fi încetinit puterea de funcționare. Mutarea, acuză acesta, ar fi fost făcută pentru a evita costurile cu repararea dispozitivelor respective.
Concret, acuzațiile fac referire la o funcționalitate introdusă prin intermediul unui update lansat de iPhone în 2017, cu scopul de a combate problemele de performanță ale dispozitivelor și oprirea acestora dintr-odată, scire BBC.com.
Gutmann precizează în plângerea sa că Apple a introdus funcționalitatea respectivă pentru a ”ascunde” faptul că bateriile telefoanelor ar putea întâmpina greutăți în a rula ultimul update de software.
Citeste si:
”În loc să meargă pe calea legală și onorabilă pentru utilizatorii săi, oferindu-le o înlocuire gratuită sau servicii de reparație, Apple a ales în schimb să își păcălească clienții prin ascunderea unui instrument în update-ul software-ului care le-a încetinit dispozitivelor cu până la 58%”, a precizat Gutmann.
Exciting news! Today I launched a claim against Apple for misleading up to 25 million UK iPhone users by concealing a power management tool in iOS updates that slowed devices by up to 58%.
Read more here: https://t.co/r0iiZNXYcs#Apple #AppleClaim #TheiPhoneClaim— Justin Gutmann (@JustinGutmann) June 16, 2022
Apple a declarat că niciodată nu a intenționat să scurteze viața de funcționare a dispozitivelor sale. El cere despăgubiri de 768 de milioane de lire sterline, pentru 25 de milioane de utilizatori de iPhone din Regatul Unit al Marii Britanii.
Citeste si:
Sursa foto: shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: