Sindicalistii de la santierul Naval Daewoo Mangalia s-au aflat ieri in a patra zi de greva generala si sunt hotarati sa nu renunte la protest pana cand revendicarile salariale nu le vor fi acceptate de conducerea companiei. Liderul Sindicatului ”Navalistul”, Marin Florian, a declarat potrivit NewsIn ca a propus o noua oferta reprezentantilor companiei si anume impartirea diferentiata a salariilor pe retele de salarizare.

Potrivit acestuia, angajatii necalificati nu vor beneficia de o majorare a salariilor, iar cresterea solicitata de sindicat sa fie acordata celor calificati. Vicepresedintele Companiei Daewoo Mangalia, Eugen Pricopie, a afirmat la randul sau ca administratia va analiza propunerea sindicatului pentru gasirea unei solutii.

Cei aproximativ doua mii de salariati de la santierul Naval Daewoo Mangalia au declansat, saptamana trecuta, greva generala pe termen nelimitat, in semn de protest fata de refuzul companiei de a acorda cresterile salariale. Sindicalistii au solicitat o crestere de 360 de lei incepand cu 1 aprilie si 160 de lei de la 1 iulie negociabil, oferta refuzata insa de conducerea Companiei Daewoo Mangalia Heavy Industries (DMHI).

In schimb, administratia a oferit sindicalistilor 105 de lei de la 1 aprilie si 100 de lei de la 1 septembrie, oferta despre care spun ca reprezinta o majorare de 23% in comparatie cu salariile de anul trecut, sume care pot fi suportate de companie, in caz contrar putandu-se ajunge la faliment in urmatorii ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri