În cadrul prezentării susținute la CES2022(Consumer Electronics Show), Sony a adus pe scenă sedanul prezentat și anul trecut(Sony Vision-S EV), alături de un nou concept de SUV denumit Vision-S 02. Însă, marea surpriză oferită de către compania japoneză a fost lansarea oficială a Sony Mobility, o nouă companie ce se va concentra pe industria mașinilor electrice.

Mutarea pare a fi una naturală, având în vedere planurile competitorilor precum Apple sau Google privind incursiunea în industria mașinilor electrice. Nu este clar deocamdată dacă Sony își va produce propriile mașini sau modelele prezentate sunt mai mult o serie de prototipuri dezvoltate pentru a arăta faptul că gigantul japonez are tehnologiile necesare pentru ceea ce poate fi descris ca fiind viitorul automobilelor electrice.

”Entuziasmul pe care l-am văzut după prezentarea Vision-S(ediția CES de anul trecut n.r.) ne-a încurajat să ne gândim cum putem folosi creativitatea și tehnologia pentru a schimba experiența pe care oamenii o au în momentul deplasării”. a precizat Kenichiro Yoshida, președintele și CEO-ul Sony, conform TechCrunch.

Reprezentantul Sony a adăugat faptul că SUV-ul Vision-S a fost dezvoltat pe o fundație ce se concentrează pe siguranță, adaptabilitate și entertainment.

”Siguranța a fost prioritatea numărul 1 pentru noi(...) Acest lucru nu s-a schimbat odată cu realizarea Vision-S, ce vine cu 40 de senzori instalați în interiorul și exteriorul său pentru a monitoriza gradul de siguranță al pasagerilor”, adaugă Yoshida, care punctează faptul că Sony Mobility, noua companie creată de gigantul japonez, va accelera eforturile privind posibilitatea de a produce pentru publicul larg mașinile electrice dezvoltate de Sony.

Sursa foto: Printscreen Youtube/The Verge

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri