Revista se va relansa pe 17 aprilie iar investitia preconizata este de mari proportii, mai precis de 2.94 mil. euro ( 2 milioane lire sterline) in promovare TV, online si prin zona retailului. TCM Creative a creat un nou spot TV pentru campania de relansare, planuita si cumparata de MediaCom.
Elemente ale relansarii includ o hartie mult mai buna, opt pagini in plus pentru fiecare sectiune, o noua sectiune de sapte pagini, o sectiune cu povesti inspirate din viata reala, un desing mult mai cuprinzator, creand astfe materiale mai sofisticate, mai usor de citit.
"Nu vorbim despre o evolutie treptata, vorbim de revolutie, care sa reflecte femeia de astazi, cu varste de peste 35 ani, a declarat Evelyn Webster, managing director al IPC Connect. Woman's Own este un brand masiv, cu o audienta masiva care cere. Karen Livermore, noul editor alaturi de fantasticul sau talent editorial au reinventat brandul, au creat o revista mai desteapta, mai surprinzatoare, cu o puternica raspandire sociala, a copletat Evelyn Webster.
La jumatatea anului 2005, revista vindea 409,616 de copii pe saptamana, ajungand ca la jumatatea anului 2006 vanzarile sa scada cu 12.9%, pana la to 356,811 de exemplare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: