Statele Unite au devenit o națiune divizată în ceea ce privește politica vaccinării. Aproximativ 44% dintre lucrători au spus că ar lua în considerare părăsirea locului de muncă dacă ar fi obligați să se imunizeze, potrivit unui studiu derulat de compania de cercetare Qualtrics, scrie Forbes.

Pe de cealaltă parte, aproximativ 38% dintre lucrători ar lua în considerare părăsirea actualului angajator dacă organizația nu adoptă un mandat de vaccinare.

La locul de muncă există cel puțin patru generații diferite, care lucrează împreună. Acum, mai mult ca niciodată, există diferențe în ceea ce privește politicile de vaccinare. Aproape 50% dintre lucrătorii Gen-Z s-ar gândi să plece dacă colegii lor nu sunt obligați să se vaccineze.

Bârbații (43%) sunt cei mai predispuși la a-și da demisia, în comparație cu femeile (32%). Peste jumătate (56%) dintre respondenții din sectorul tehnologic au spus că ar putea demisiona dacă va exista obligativitatea de vaccinare la locul de muncă. De asemenea, 34% dintre angajații din retail și 21% dintre cei cu locuri de muncă guvernamentale au avut aceeași părere.

Toate discuția dintre cei vaccinați vs nevaccinați se rezumă la o decizie personală. Există oameni cărora le este foarte teamă de virus și alții care nu sunt prea preocupați. Unii oameni nu vor ca șefii lor să dicteze ce decizii ar trebui să ia.

Vaccinurile Covid-19 au fost aprobate de FDA sunt complet volunatre. Cu toate acestea, se pare că business-urile pot solicita în mod legal obligativitatea vaccinării. Facebook, Google, Twitter, Morgan Stanley, CNN, Washington Post, United Airlines, Microsoft, Uber, Netflix, Walgreens, Tyson, Walmart și Disney sunt doar câteva companii care le cer angajaților să fie vaccinați.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri