Fulea, 30 de ani, va avea de asemenea misiunea sa creeze o structura care sa permita diseminarea acestor informatii in cadrul retelei, in toate pietele in care opereaza. Leo Burnett este prezenta in 84 de tari, prin intermediul a 96 de birouri. Echipa globala care lucreaza pentru business-ul de detergenti al P&G, la nivel global sau regional, este cuprinsa din circa 20 de persoane.
Fulea a precizat pentru NewsIn ca va detine si alte atributii in afara de coordonarea activitatii de Knowledge Management pentru brandurile de detergenti detinute de P&G, insa vor avea o pondere secundara in fisa postului. El va raporta biroului din Londra, dar va fi implicat si in procesul de lucru al biroului de la Bucuresti.
In ultimii patru ani, Fulea a ocupat pozitia de director general al Cupon Pro, agentie de cuponing (servicii specializate de marketing in-store) detinuta majoritar de omul de afaceri Cristian Burci. Fulea a lucrat timp de trei ani si pentru Proximity, agentie de marketing direct, parte din reteaua BBDO, unde a avut de asemenea atributii de management. Dupa plecarea lui Fulea de la Cupon Pro la Leo Burnett, pozitia sa a fost ocupata de Nicoleta Padure.
Brandurile P&G pentru care biroul Leo Burnett din Romania lucreaza sunt Always, Discreet, Tampax, Bonux, Tide, Camay, Herbal Essences, Wash&Go, Wella si Max Factor. in Romania, pentru servicii de creatie, P&G mai lucreaza cu Grey Worldwide Romania si Saatchi & Saatchi.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: