Simona Dobrescu a castigat concursul pentru postul de director al Directiei Marketing si Vanzari de la TVR, organizat in data de 26 martie 2007. Simona Dobrescu are 30 de ani si a fost marketing director la HBO Romania.

In perioada martie 2004 - noiembrie 2005 a ocupat postul de marketing manager pentru AXN, tot in cadrul HBO Romania. Anterior, in perioada septembrie 2003 - martie 2004, a fost marketing coordinator pentru canalul AXN. intre octombrie 2000 si septembrie 2003 a fost project coordinator pentru firma Forte Software, partener Microsoft. A urmat cursurile Facultatii de Limbi si Literaturi Straine, sectia Engleza-Romana, din cadrul Universitatii Bucuresti. A urmat mai multe cursuri, traininguri si workshopuri in domeniu.

Comisia de examinare pentru concursul de director de marketing si vanzari la TVR a fost alcatuita din Tudor Giurgiu (presedinte-director general), Horia Romanescu (director de Programe), Ioana Bantoiu (membru al Consiliului de Administratie), Sorin Burtea (membru al CA) si Afrodita Blasius (reprezentant al International Advertising Association - IAA Romania). Patru candidati s-au inscris la concurs, iar la interviu au participat trei candidati.

Postul de director de Marketing si Vanzari al TVR a ramas vacant dupa ce Iulian Padurariu a solicitat, in data de 1 martie 2007, incetarea contractului de munca prin acordul partilor, din motive personale. Iulian Padurariu a devenit director de Marketing si Vanzari la TVR in iunie 2006.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri