In urma unui pitch riguros pentru castigarea conturilor de publicitate si media a Vodafone, agentia de publicitate McCann Erickson a fost selectata castigatoare, pentru ambele conturi.
La licitatia organizata de Vodafone pentru administrarea conturilor de media si de publicitate, s-a prezentat Universal McCann, care a gestionat bugetul Vodafone pana acum, OMD-MD, Zenith Media si MindShare. Pe ultima suta de metri au ramas in competitie OMD-MD si McCann Erickson.

In ultimele luni, Vodafone Romania a parcurs un proces de selectie laborios pentru desemnarea agentiei care va coordona activitatile de media si de creatie publicitara ale companiei. Dupa o evaluare riguroasa, in care au fost implicati reprezentanti locali si ai Grupului Vodafone, precum si o companie independenta de audit, Vodafone Romania a selectat agentia McCann Erickson, pentru ambele conturi. Vodafone Romania multumeste tuturor agentiilor care au participat la licitatii, a declarat Ken Campbell, chief marketing officer Vodafone Romania.

Potrivit NewsIn, noul contract se va desfasura pe o durata de 3 ani. Reteaua care detine contul de media Vodafone in plan extern este OMD.

B.V. McCann Erickson, a carei divizie de media, Universal McCann, s-a aflat pe lista celor doua favorite in gestionarea bugetului Vodafone, prezentandu-se cu o solutie integrata de creatie si servicii media. Pentru bugetul de creatie al Vodafone, s-au mai prezentat, pe langa McCann Creative Services (divizia de creatie a B.V. McCann Erickson), agentiile Saatchi & Saatchi, care face parte din acelasi grup de operatiuni cu Zenith Media, si Scala JWT, agentie care face parte din reteaua detinatoare a contului de creatie Vodafone la nivel global.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri