GM Daewoo Auto & Technology, al treilea producator de automobile din Coreea de Sud, a anuntat ca va investi 3.000 de miliarde won (3,2 miliarde dolari) in urmatorii ani, intentionand sa-si extinda unitatile de productie pentru a veni in intampinarea cererii tot mai mari, relateaza presa internationala.
"Valoarea investiilor va fi aproximativ egala cu cea a sumelor din ultimii patru ani", a declarat presedintele si directorul executiv al GM Daewoo, Michael A. Grimaldi, citat de un purtator de cuvant al companiei sud-coreene.

In perioada 2002-2006 GM Daewoo a cheltuit aproximativ 3 mii de miliarde won (3,2 miliarde dolari) pentru extinderea capacitatii de productie, crearea de noi modele si pentru cercetare.

GM Daewoo si-ar putea extinde uzinele de productie pentru a veni in intampinarea cresterii substantiale a cererii, chiar daca detaliile acestui plan de investitii si nici calendarul de implementare nu au fost stabilite inca.

GM estimeaza o crestere a vanzarilor produselor proprii cu 20%, pana la 1,7-1,8 milioane unitati in cursul acestui an, dupa ce anul trecut compania a vandut 1,53 milioane automobile.

Majoritatea automobilelor produse de GM Daewoo sunt vandute sub marca Chevrolet, insa grupul vinde automobile si sub marcile Pontiac, Holden si Suzuki.

General Motors, impreuna cu alti parteneri, au achizitionat in 2002 o participatie majoritara din grupul falimentar Daewoo Motor, luand astfel fiinta grupul, inca nelistat la bursa, GM Daewoo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri