Brandul italian de produse cosmetice PUPA, prezent în România din 2015 printr-o reţea de şase magazine situate în patru oraşe, deschide trei magazine noi în cadrul centrelor comerciale AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, AFI Palace Ploieşti şi AFI Palace Braşov, ca urmare a unui acord de închiriere intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Deschiderea celor trei noi magazine a fost programată de-a lungul lunii noiembrie, unitatea din AFI Palace Cotroceni fiind deja operaţională.

„Urgența sanitară ne supune pe toți la grea încercare, însă compania italiană de cosmetice nu și-a pierdut dorința de a împărtăși frumusețea în deplină siguranță”, Andrea Conti, International Business Development Manager, Pupa Milano România.

Prin cele trei magazine noi, PUPA îşi face intrarea în două oraşe noi din România, şi anume Braşov şi Ploieşti, acoperind totodata întreg portofoliul de retail al AFI Europe, format din cele trei centre comerciale cu o suprafaţă închiriabilă cumulată de aproximativ 180.000 metri pătraţi.

„Deschiderea simultană a 3 magazine în această perioadă dificilă consemnează faptul că România rămâne în continuare atractivă și oferă oportunități bune de dezvoltare pe termen lung pentru retaileri”, spune Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.

Pupa Milano este o marcă a grupului italian Micys, înfiinţată în 1975 şi prezentă în peste 70 de ţări, oferind o gamă diversificată de makeup, tratamente cosmetice intensive pentru faţă şi corp, parfumuri, articole pentru baie şi duş, truse de machiaj.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri