Firmele media, atat cele cu vechime, cat si cele mai noi, poseda fiecare anumite avantaje concurentiale ce ar necesita cheltuieli uriase din partea celor care ar dori sa le depaseasca.
Pentru ziare, astfel de parteneriate inseamna alierea cu cei considerati candva concurenti pentru ca le-au diminuat incasarile din publicitate. Pentru companiile prezente exclusiv online, un asemenea acord reprezinta o buna modalitate de monitorizare a pietelor locale de recrutari, precum si cresterea vizibiliatatii brandului.
In noiembrie 2006, cei de la Yahoo a incheiat un contract de colaborare cu 7 trusturi de presa care insumeaza176 de cotidiene, iar rivalul Google a semnat un acord similar cu 50 de ziare, inclusiv New York Times si Washington Post.
Incepand cu luna martie, pe site-urile a 19 dintre publicatiile grupului New York Times inclusiv The Times si The Boston Globe va fi prezent brandul Monster.
Pe langa faptul ca vor imparti aceeasi tehnologie si aceeasi baza de date de CV-uri, cele doua companii vor introduce si optiunea click-to-print, care va oferi angajatorilor optiunea de a-si publica anunturile in ziarele trustului Times.
Combinatia de tehnologie (...) si profesionalism, creata in urma acestei aliante este extraordinara, a mai declarat Janet Robinson, directorul executiv al grupului Times.
Ambele companii castiga de pe urma taxelor pe care le percep angajatorilor. Alte detalii contractuale nu au fost dezvaluite.
Monster.com, cel mai mare jucator de pe piata mondiala de recrutare online, a facut primul pas in intrarea pe piata din Romania prin alegerea liderului local eJobs.ro ca reprezentant exclusiv in Romania.
Prin acest parteneriat, eJobs ofera servicii de recrutare online clientilor Monster Worldwide Central Eastern Europe care doresc sa angajeze personal in Romania sau care doresc sa angajeze profesionisti din Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: