“Ne bucuram de receptivitatea clientilor nostri privind solutiile noi de banking. Cifrele ne arata ca bankingul – mai ales cel digital – face parte tot mai mult din viata noastra. O aplicatie de banking pe telefon, de exemplu, schimba total experienta de shopping sau de transfer de bani. In prima jumatate a anului focusul nostru a fost adaugarea de noi facilitati in BT Pay, iar din iunie,inclusiv clientii BT care au iPhone sau Apple Watch pot face plati contactless direct cu telefonul, banca noastra oferind acest serviciu odata cu lansarea Apple Pay in Romania” - declara Oana Ilas, Director Executiv Dezvoltare si Management Produse Retail, BT.
Clientii au la dispozitie urmatoarele optiuni pentru gestionarea cardurilor: BT24 Internet Banking&Mobile Banking, BT Pay, BT Visual Help sau cu ajutorul chatbotului Livia, prin Facebook sau Skype.
Citeste si:
BT Pay, 2.000 de descarcari/zi
• Numarul platilor cu telefonul, prin BT Pay, s-a dublat in prima jumatate a anului.
• Peste 300.000 de clienti au pe telefon BT Pay, dublu fata de decembrie 2018.
• +170% este cresterea numarului de transferuridin BT Pay catre utilizatorii BT Pay pe baza numarului de telefon din lista de contacte, respectiv prin IBAN catre clientii altor banci (iunie a.c. vs decembrie 2018).
• Aplicatia, lansata in ianuarie 2018 pe ambele sisteme de operare Android si iOS, permite clientilor BT adaugarea oricarui card emis de banca.
• Plata cu telefonul este disponibilapentru clientii Bancii Transilvania pe ambele sisteme de operare: din iunie a.c. inclusiv posesorii de iPhone pot plati cu telefonul, prin adaugarea cardurilor digitale in Apple Pay.
• Pe langa plata la comercianti, BT Pay are urmatoarele facilitati: transfer de bani; gestionarea non-stop a banilor si cardurilor (verificare sold, istoric tranzactii, setare limite, blocare/deblocare carduri, plata automata asumelor obligatorii pe cardurile de credit etc).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: