Ambele unitati – Lipscani si Baneasa Shopping City – se ocupa si de evenimente speciale.
Compania continua extinderea pe piata din Romania si semneaza pentru cinci noi locatii in Capitala.
“Trecem printr-o perioada de crestere a pietei de coffee & food snack din Romania. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecesti este in crestere. Acest lucru ne este confirmat de cei aproximativ 1.000 de clienti din Romania care ne aleg zilnic, atat pentru cafeaua de dimineata, cat si pentru gustarile de peste zi. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine in zone precum: Militari, Balotesti, Colloseum Retail Park, Mihai Bravu si o cladire de birouri. Vom continua sa ne dezvoltam folosind modelul de franciza si cautam parteneri pentru a prelua viitoarele locatii, pregatiti sa lucreze alaturi de noi”, a declarat George Makridis, CEO al Green Break SRL, compania care detine brandul Gregory’s in Romania.
Citeste si:
Toate unitatile Gregory’s din Romania sunt operate in sistem franciza.
Cu o istorie de 47 de ani, brandul Gregory's este, in prezent, al 9-lea cel mai mare lant din domeniul coffee & food snack din Europa, cu peste 340 de unitati operate in Grecia, Cipru, Germania si Romania. Gregory's ofera o varietate de placinte traditionale grecesti, sandvisuri, o selectie bogata de cafele si freshuri, avand peste 250.000 de clienti zilnic la nivel global.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: