Retailerul de mobilier si decoratiuni pentru casa JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, a redeschis luna trecuta magazinul pe care il avea in centrul comercial TOM Constanta, in noul spatiu de 1.500 metri patrati, care este cu circa 20% mai mare decat cel precedent.
De asemenea, producatorul roman de mobilier Lem’s, de asemenea prezent in centrul comercial TOM, isi va deschide in curand noul magazin intr-un spatiu dedicat de 2.000 de metri patrati.
"Extinderea TOM reprezinta o investitie importanta, care ne va consolida pozitia pe piata de real estate din Romania. Prima faza de extindere vine dupa o alta investitie mare, de aproape 2 milioane de euro, pentru modernizarea TOM Carrefour, finalizata in 2017, si vom continua sa investim si pe viitor", a declarat Jibril Semour, director general al Catinvest Eastern Europe, cu sediul central la Bucuresti.
Citeste si:
Planuri de crestere cu 77% a suprafetei inchiriabile in urmatorii ani
Ca parte a planurilor strategice de dezvoltare a centrului TOM Constanta in urmatorii ani, grupul francez de real estate a achizitionat o suprafata de 2,5 hectare de teren, care va asigura cresterea viitoare a suprafetei totale inchiriabile a centrului comercial cu inca 40.000 metri patrati de spatiu de retail si pentru birouri, intr-o faza ulterioara de extindere.
Centrul comercial TOM a fost deschis in 2006, cu o suprafata totala inchiriabila de 48.000 de metri patrati (incluzand Carrefour, Brico Depot, Decathlon, Jysk, Lem’s). Dupa extindere, aceasta suprafata a ajuns la 51.500 metri patrati. Cu peste 85 de magazine si o rata de ocupare de 100%, TOM Constanta inregistreaza circa 5,5 milioane de vizitatori pe an.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: