"Prin acest pas, compania MementoBUS se repozitioneaza pe piata, transformandu-se din operator de transport ocazional de persoane in singurul marketplace de transport, care detine si propria flota. De asemenea, compania si-a diversificat continutul prezent pe site si si-a extins reteaua de vanzare”, a declarat Mircea Fartais, directorul general Memento Bus.
Prin parteneriatul cu Atlassib, site-ul mementobus.com isi diversifica oferta cu plecari in peste 170 destinatii externe, din Bucuresti, Iasi, Suceava si Constanta. Atlassib a fost prima companie romaneasca de transport persoane prin intermediul careia FlixBus a intrat in Romania. In 2017, transportatorul Atlassib a inregistrat o cifra de afaceri de aproape 25 de milioane de euro.
“Pentru mementobus.com este un pas natural in directia dezvoltarii unui marketplace de transport de persoane, alti operatori de transport urmand a fi integrati in site in viitor. Scopul MementoBUS.com este acela de a fi prima optiune atunci cand vine vorba de transport la sol atat pentru clienti, cat si pentru transportatori”, a adaugat Mircea Fartais.
In prezent, rutele cele mai accesate de catre calatorii romani care se deplaseaza cu autocarele MementoBUS sunt cele interne, exceptand deservirea transportului pentru pachetele operate de Christian Tour in destinatii de vacanta din strainatate. Insa, reprezentantii MementoBUS estimeaza ca acest raport se va schimba odata cu introducerea rutelor partenerilor care opereaza extern.
Totodata, integrarea unor transportatori mari precum Atlassib se va traduce prin cresterea numarului de pasageri transportati la peste 40% fata de anul precedent, reiese din estimarile companiei.
Sursa foto: Shutterstock.com
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: