Daca rata de crestere medie anuala de peste 17% va fi pastrata, piata de retail din Romania ar putea depasi valoarea de 100 miliarde euro, in 2010.
Cresterea este determinata in principal de expansiunea retelelor de supermarketuri, hipermarketuri si magazine cash&carry existente pe piata romaneasca (Carrefour, Metro, Selgros, Cora, Kaufland, Plus Discount, Penny Market, MiniMax Discount), de extinderea unora recent intrate in Romania, precum Auchan sau Spar, dar si de strategiile de consolidare si extindere ale principalilor retaileri de electronice, IT&C si electrocasnice (Altex, Flamingo International si Domo).
Mai mult, piata de retail din Romania ar putea depasi valoarea de 100 miliarde euro, in 2010, daca rata de crestere medie anuala de peste 17% va fi pastrata, potrivit unui alt studiu de piata al companiei Deloitte Romania.
Un factor important pe care se bazeaza expansiunea retelelor de magazine este creditul de consum si cresterea puterii de cumparare a populatiei. in Romania, 8% din populatie a accesat creditul de consum, in comparatie cu Bulgaria, 14% si Germania, peste 50%.
Deloitte Touche Tohmatsu este una din cele mai mari patru companii multinationale de servicii profesionale (intre care se numara si PricewaterhouseCoopers, KPMG si Ernst&Young). Deloitte ofera servicii de audit, consultanta financiara, fiscala, juridica, managementul afacerii, tranzactii, in resurse umane si riscul intreprinderii. in Romania, Deloitte a intrat pe piata in 1992.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: