Primaria Capitalei a anuntat ca firmele infiintate de Consiliul General vor prelua toti angajatii din administratiile recent desfiintate, potrivit unui comunicat citat de Agerpres. In plus, unii dintre cei 1.200 de noi angajati vor avea si salariile marite cu 10%.
"Companiile municipale din cadrul Holdingului Municipal preiau toti angajatii din cadrul administratiilor recent desfiintate ale PMB, aspect prevazut extrem de clar in hotararile adoptate de Consiliul General al Municipiului Bucuresti. De altfel, procesul de angajare in noile functii este deja demarat, parte din personal fiind deja angajat pe posturi cu contracte de munca pe perioada nedeterminata, fara perioada de proba si cu mentinerea drepturilor salariale, la care se va adauga un procent de 10%, parte urmand sa fie incadrate in perioada imediat urmatoare", se arata intr-un comunicat al PMB.
Conform aceleiasi surse, reprezentantii Primariei Municipiului Bucuresti au avut mai multe intrevederi cu liderii sindicali, informandu-i asupra acestor aspecte.
Astfel, angajatii Administratiei Lacuri, Parcuri si Agrement urmeaza sa fie preluati de trei companii municipale, si anume Compania Municipala Intretinerea Arborilor si Spatiului Verde, Compania Municipala Parcuri si Gradini, Compania Municipala Agrement. Dintr-un total de 470 de angajati ALPAB, 213 vor fi transferati catre noua Directie Generala de Administratie, restul de personal urmand a fi preluat de cele trei companii.
Citeste si:
Referitor la Administratia Fondului Imobiliar, 10 angajati ai acestei institutii, dintr-un total de 153, au fost deja incadrati pe posturi in cadrul Companiei Municipale Imobiliare, urmand ca ceilalti sa fie preluati de Directia Generala de Administratie.
De asemenea, personalul Administratiei Strazilor Bucuresti va fi preluat de trei companii - Compania Municipala Parking, Compania Municipala Poduri si Pasaje si Compania Municipala Managementul Traficului. In prezent, in cadrul acestor companii sunt disponibile aproximativ 700 de posturi, mentioneaza PMB.
Administratia Strazilor Bucuresti are un numar total de 345 de salariati, din care 77 urmeaza sa fie preluati de noua Directie Generala de Administratie. De asemenea, alte 33 de persoane au fost deja angajate de companiile municipale, iar pentru restul companiile municipale au facut deja oferte de angajare pe functii cu un profil similar de activitate.
Citeste si:
In ceea ce-i priveste pe cei 202 angajati ai Administratiei Cimitirelor si Crematoriilor Umane, acestia urmeaza a fi angajati in cadrul Companiei Municipale Cimitire Bucuresti, se precizeaza in comunicat.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: