Compania Bayer, cu competente cheie in domeniul stiintelor vietii, respectiv sanatate si agricultura, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 929,7 milioane lei in Romania. Compania este impartita in trei divizii, una dintre acestea fiind axata pe cercetarea si dezvoltarea medicamentelor inovatoare. Noul sef al acestei divizii, Catalin Radu, a relatat pentru wall-street.ro ce produse noi urmeaza sa fie lansate pe piata si ce probleme intampina in aceste demersuri.

Compania Bayer este prezenta pe piata din Romania cu diviziile Pharmaceuticals, care se concentreaza asupra medicamentelor eliberate pe baza de prescriptie medicala, Consumer Health, ce ofera un portofoliu de produse OTC si Crop Science, cea mai mare divizie a companiei, care dezvolta produse pentru domeniul agricol.

Divizia Pharmaceuticals acopera ariile oncologiei, hematologiei si oftalmologiei si cuprinde, totodata, unitatea comerciala a radiologiei, care comercializeaza echipament imagistic de diagnosticare cu substanta de contrast. Cele mai vandute produse din aceasta divizie sunt cele din ariile terapeutice de cardiologie si oncologie.

“Avem doua mari directii atat global, cat si in Romania, una este sa ne dezvoltam in continuare si sa configuram organizatia pentru cele doua mari arii terapeutice: cardiologie si oftalmologie, iar a doua directie este sa ne pastram pozitia de lider cu produse in oncologie si in partea de contraceptie si afectiuni ginecologice.

In Romania nu stim cate medicamente noi vom lansa, pentru ca aici exista mereu bariere, precum cea de compensare ori de pret. Ce ne propunem este ca tot ce tine de Xarelto sa aducem in Romania si vor urma, speram, si indicatii. Un alt produs nou ar trebui sa fie disponibil la sfarsit de septembrie, daca va obtine aprobarile EMA. Totodata, recent am lansat Visanne pentru tratamentul endometriozei si mai asteptam aprobarile necesare si sanse de compensare pentru Stivagra. Cat despre cercetari, avem o noua molecula noua pentru cancerul de prostata”, a precizat Catalin Radu, country commercial lead al diviziei Pharmaceuticals Bayer Romania.

Pentru Divizia Pharmaceuticals compania investeste 17% din veniturile globale in fiecare an in activitati de cercetare si dezvoltare. In Romania nu exista date epidemiologice pentru toate ariile terapeutice, motiv pentru care, cel mai adesea, companiile farmaceutice folosesc date epidemiologice la nivel european.

Cele mai vandute produse: Eylea, Xarelto

Cele mai vandute produse la nivel global ale companiei sunt Eylea (oftalmologie) si Xarelto (cardiologie). In prezent, aceste produse nu sunt compensate in Romania, desi pot fi esentiale pentru sanatatea pacientilor.

“Ce nu mi se pare corect este ca medicii nu le dau pacientilor sansa la cel mai bun medicament de pe piata. De multe ori, din cauza lipsei compensarii, medicul ii prescrie pacientului medicamentul cel mai accesibil, crezand ca acesta nu-si permite. Nici macar nu-l mai intreaba, cand, din contra, medicul ar trebui sa militeze alaturi de pacienti in obtinerea compensarii, in justificarea necesitatii acestor produse. Acum, suntem o societate relativ pasiva, dar cred ca incet ne vom schimba”, a adaugat Catalin Radu

Bayer este o companie globala cu competente cheie in domeniul stiintelor vietii, respectiv sanatate si agricultura. In finalul anului fiscal 2017, grupul avea 99.820 de angajati si a inregistrat vanzari de 35 de miliarde euro. Cheltuielile cu capitalul s-au ridicat la 2,4 miliarde de euro, iar cele cu cercetarea si dezvoltarea la 4,5 miliarde de euro.

Bayer Romania a inregistrat in 2017 un profit de 27,5 milioane lei la afaceri de 929,7 milioane lei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri