Marina Aristotel era in vacanta in Grecia atunci cand i-a venit ideea de a infiinta o clinica de estetica cu tratamente non-invazive. Dupa ce a cercetat mai mult de un an piata de servicii de servicii estetice atat la nivel national, cat si international, a decis sa construiasca AVRA Aesthetic Institute.

“Ideea s-a conturat in 2016, in momentul in care am fost in Grecia si am vazut cateva clinici de chirurgie plastica de acolo si ce rezultate bune se obtin cu tehnologiile non-invazive. Multe aparate pe care le-am vazut acolo nu existau in Romania si atunci am decis ca ar trebui sa aflam mai multe si de ce in Romania nu sunt, mai ales ca tratamentele non-invazive aduc multe avantaje in plus fata de cele clasice. A durat mai mult de un an in care am cercetat piata si am vazut ce se intampla in Romania si la nivel international, care sunt tendintele din alte piete si am observat ca exista o cerere din ce in ce mai mare pentru solutiile non-invazive”, a relatat, intr-un interviu acordat wall-street.ro, Marina Aristotel, managing director AVRA Aesthetic Institute.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

Pentru lansarea clinicii a fost nevoie de o investitie de peste 400.000 euro, bani proveniti din bugetul grupului Alesonor, grup care a realizat proiecte precum Amber Gardens, Magnolia Residence si in septembrie 2017 AVRA Institute. Dat fiind ca majoritatea serviciilor oferite de grup sunt considerate de lux, Marina Aristotel a ales ca locatia si echipamentele clinicii sa fie premium.

O mare parte din investitia initiala a fost alocata echipamentelor speciale pentru tratamente non-invazive, locatia fiind inchiriata intr-o cladire pe strada Paris din Bucuresti, unde la fiecare etaj exista un business in domeniul lifestyle.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

“De la deschidere si pana acum am inregistrat un trend pozitiv de la luna la luna si estimam ca vom ajunge la sfarsitul anului la o cifra de afaceri de 300.000 euro, dar ramane de vazut pentru ca suntem la inceput. Totodata, daca lucrurile vor merge conform planului de afaceri, ne vom recupera investitia in aproximativ doi ani si poate atunci ne vom extinde cu o noua locatie, pentru ca deja avem solicitari”, a spus Marina Aristotel.

AVRA Aesthetic Institute ofera tratamente corporale si faciale atat pentru femei, cat si pentru barbati. Odata ajunsi aici, clientii fac o evaluare cu un specialist, unde li se spune ce servicii li se pot oferi si unde pot ajunge, fiind important ca acestia sa aiba asteptari realiste.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

Una dintre cele mai mari provocari ale companiei inainte de lansare a fost procesul de recrutare a personalului. “Acum in echipa sunt 7 oameni, dar vrem sa avem 10 si cautam in continuare persoane potrivite. A fost mai greu sa gasim oameni in echipa, care sa fie specialisti in domeniu si sa aiba experienta. Cursurile de pregatire a echipei au durat mai mult, iar inainte de deschidere a trebuit sa testam terapiile si restul detaliilor si de abia dupa aceea am putut incepe afacerea. Cel mai important pentru noi este rezultatul obtinut si sa oferim clientului rezultatele la care se asteapta, iar pentru asta avem nevoie de oameni buni in echipa”, a mai spus Marina Aristotel.

Pe viitor, compania are in plan sa dezvolte un magazin online cu produse dermatocosmetice si sa-si extinda portofoliul de tratamente.

Un business despre frumusete: AVRA Aesthetic Institute

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri