Autoitalia a inceput comercializarea noii generatii a vehiculului utilitar Fiat Ducato, produs la uzina din orasul italian Val di Sangro, impreuna cu concernul francez PSA Peugeot Citroen.

"Noul Ducato este un vehicul practic pentru care capacitatea de incarcare si costurile de exploatare au reprezentat o prioritate in proiectare. Vehiculul este astfel construit incat sa asigure incarcarea si descarcarea mai facila datorita, in mare parte, distantei mai reduse dintre sol si platforma de incarcare, iar costurile de exploatare au fost reduse prin scaderea semnificativa a consumului de carburant (pana la 16%), cresterea intervalelor de service pana la 45.000 km si reducerea costurilor de reparatii", precizeaza comunicatul importatorului.

Fiat Ducato este disponibil atat in varianta furgoneta, cat si in versiune cu bena si platforma de incarcare deschisa.

Ducato este disponibil in trei variante de motorizare diesel, cu puteri cuprinse intre 100 si 157 de cai.

Preturile pornesc de la 22.000 euro, cu toate taxele incluse.

Noul Fiat Ducato este produs la fabrica Sevel din orasul italian Val di Sangro impreuna cu concernul francez PSA Peugeot - Citroen care asambleaza la aceeasi fabrica alte doua vehicule comerciale: Citroen Jumper si Peugeot Boxer. Toate cele trei modele au fost lansate pe piata europeana in luna mai, iar cele doua grupuri au investit impreuna 1,1 miliarde euro pentru fabrica din Val di Sangro.

Modelul Ducato a fost lansat pe piata in 1981, iar de atunci s-au vandut peste 1,7 milioane de unitati pe plan mondial.

Autoitalia comercializeaza Ducato in Romania din 1994, iar pana acum a vandut 6.500 de exemplare, dintre care 979 in primele zece luni din 2006 si peste 1.050 anul trecut.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri