Brandul Clatette, fondat anul trecut de Georgiana Gheorghe, antreprenoarea care s-a aflat si in spatele Creperie d’Amour, a facut primii pasi in retail, la inceputul anului. Clatette se vinde in prezent in patru magazine Auchan din Bucuresti, dupa cum spune Georgiana Gheorghe, care a povestit la Profesionistii in Retail evolutia afacerii cu clatite si planurile de dezvoltare.

Clatette a luat nastere anul trecut si a fost special concept ca un brand de retail. “A fost un pic mai greu decat ne asteptam, in sensul ca a durat mult mai mult fiecare proces in parte, sunt o gramada de etape prin care trebuie sa treci ca sa fii perfomant in industria alimentara, fiecare proces avea un timp estimat de noi, in schimb in realitate totul s-a decalat. Daca ne-am fi dorit sa fim functionali in toamna, am reusit la inceputul iernii. Motivul pentru care am intarziat: birocratia, nu cred ca mai este un secret pentru nimeni”, a povestit Georgiana Gheorghe.

La inceputul anului, Clatette a semnat un parteneriat cu Auchan Romania si se vinde in prezent in patru magazine din Bucuresti: Auchan Titan, Auchan Drumul Taberei, Auchan Militari si Auchan Afi Cotroceni. Preturile clatitelor sunt de 12,9 lei cele simple si 13,9 lei cele cu scortisoara sau cacao si rom.

“La raft comercializam momentan doar trei variante, insa noi producem si alte sortimente si putem inova in functie de cerinte, testam tot timpul noi retete”, explica antreprenoarea.

Cat de greu se intra intr-o retea de retail? “E un set de criterii de maxim bun simt, precum autorizatiile sanitar veterinare, acreditarea pe food safety. Acceptarea unui produs pe rafturile magazinelor, nu-mi dau seama exact, suntem foarte tineri, dar optimisti, probabil ca in timp sa o intelegem mai multe. Din discutiile pe care le am avut pana acum retailerii isi doresc produse de calitate, la un pret corect si noi incercam sa mergem in directia asta”, a declarat antreprenoarea.

Pe langa retail, care ramane principala prioritate a antreprenoarei si a echipei, Clatette livreaza si catre cantine private si gradinite publice. “Acest canal de distributie performeaza foarte bine, nici nu ne-am concentrat prea mult pe el, solicitarile au venit din word of mouth. Livram in cateva unitati, vrem sa ne concentram si pe acest canal care este profitabil, insa suntem o echipa mica si la inceput de drum si trebuie sa ne dozam bine energia, dar ca orice producator vrem sa ne vedem produsul finit si branduit la raft”, spune Georgiana Gheorghe.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri