Acoperisurile metalice se apropie de o cota de piata de 70% in Romania, in urma cresterii constante din ultimii ani, iar segmentul premium este si el vizat, datorita tehnologiilor de productie de ultima generatie.

„Mitul ca acoperisul de tabla este potrivit doar constructiilor cu buget redus s-a spulberat. Folosim in procesul tehnologic solutii avansate, inteligente, iar acoperisurile metalice sunt acum varianta preferata majoritar de constructori si beneficiari. Nivelul calitativ este ridicat, materialele de productie sunt usoare si simplu de instalat, iar garantia este oferita pe termen lung”, explica Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez, producator de acoperisuri metalice cu o ascensiune accelerata pe piata romaneasca.

Potrivit acestuia, un segment in crestere notabila este cel al acoperisurilor colorate, adecvate stilului modern.


Tintesc 20 de milioane de euro in doi ani

Companie poloneza de top a industriei constructiilor, Blachotrapez a inregistrat in Romania cresteri constante in ultimii ani si are planuri ambitioase pentru viitor. Unicul producator din tara noastra de tigle metalice si accesorii pentru acoperis care foloseste materie prima ThyssenKrupp, Blachotrapez pregateste doua investitii majore pentru 2018, care vor duce in doi ani compania la o cifra de afaceri de peste 20 de milioane de euro.
In prezent, fabrica de la Baia Mare are o capacitate anuala de productie de 3 milioane de metri patrati. Aceasta va creste odata cu finalizarea, in cursul anului viitor, a noii hale de productie, investitie estimata la 800.000 de euro. Planurile lui Jaroslaw Turczynski nu se opresc aici: tot in 2018 vrea sa inceapa constructia unei noi fabrici destinate acoperisurilor de locuinte, iar pentru extinderea vanzarilor si-a propus deschiderea a cinci noi puncte de vanzare anual.
Avantajul competitiv al Blachotrapez este oferit de calitatea materialelor, asigurata prin parteneriate strategice cu producatori internationali de top, cum ar fi uzina metalurgica germana ThyssenKrupp, ale carei produse sunt folosite doar de Blachotrapez pe piata romaneasca de acoperisuri. Asa au aparut pe casele romanesti acoperisuri din invelitori precum Germania Simetric, tigla metalica ce are o forma originala cu trei stantari sale, sau sindrila metalica Janosik, cu un design inovator – ambele, produse unice ale categoriei lor.
Pe langa acesta, compania se mai mandreste cu numarul crescut de puncte de vanzare, care asigura consultanta de specialitate la un nivel ridicat, si cu flota proprie de transport, cu soferi experimentati in manevrarea produselor.

Cum a ajuns Blachotrapez in Romania?
Istoria Blachotrapez a inceput in 1970, in Polonia, cand sotii Jan si Teresa Luberda si-au infiintat o firma de invelitori de acoperis. Afacerea a crescut constant, iar pentru a raspunde nevoilor pietei s-a transformat ulterior in companie de productie si comert, fiind un distribuitor important de tabla de la uzinele metalurgice Lenin (azi ArcelorMittal), Florian si Konin. Prima unitate de productie este infiintata in 1992, la Ponice, iar primul punct de vanzare cu amanuntul este deschis anul urmator, la Sekocin. Expansiunea continua, iar in 2003 incepe productia la noua fabrica de la Sekocin Nowy, langa Varsovia.
Din 2004, dupa intrarea Poloniei in Uniunea Europeana, produsele Blachotrapez ajung pe piete externe – in Romania, din 2006. Blachotrapez SRL este infiintata in 2010, iar patru ani mai tarziu se inaugureaza fabrica de la Baia Mare, care acopera o suprafata de 900 mp si are o capacitate de productie de 3 milioane de mp (20.000 de tone de otel)/an. Compania are o retea proprie de vanzare cu amanuntul prin 21 de filiale din Romania, iar produsele sale se gasesc in peste 250 de puncte de distributie en gros din tara. Exporturile merg catre Ungaria si Bulgaria, iar planurile de dezvoltare la export includ Serbia si Ucraina.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri