Mai mult, costul pe mia de exemplare vandute la valoarea rate card este de 39 euro pentru femeia de azi in comparatie cu 53 de euro pentru Ioana si 54 euro pentru Lumea femeilor. Pe un ton prietenos, 'femeia de azi' imbina utilul cu placutul. Informatia cu emotia. Revista se adreseaza femeilor cu varsta cuprinsa intre 18 si 50 ani, venituri medii, educatie medie si mare. Sunt traditionale si orientate catre familie, fara a fi conservatoare.
Femeia de azi este un brand care si-a dovedit deja puterea. Am investit si vom continua sa investim in acest brand. Pentru cititori inseamna produse din ce in ce mai indragite. Pentru clientii de publicitate, speram ca investitia noastra sa fie una eficienta si pentru ei, informeaza un comunicat furnizat catre comunicatedepresa.ro.
Portofoliul Sanoma-Hearst Romania cuprinde 8 reviste, dintre care 5 internationale (Cosmopolitan, Beau Monde, FHM, National Geographic si Story) si 5 romanesti (Casa si gradina, FEMEIA., Femeia de azi, Mami, Scrii si Castigi), un portal de Internet (www.startpage.ro) si 4 website-uri (www.cosmopolitan.ro, www.fhm.ro, www.mami.ro, www.national-geographic.ro).
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: