Bucurestenii sunt mari iubitori de shopping atunci cand vine vorba de a fi la moda. Mai bine de jumatate dintre acesti isi cumpara articole vestimentare de cateva ori pe luna, iar 42% merg in mall cu aceeasi frecventa pentru a-si innoi garderoba, arata un studiu realizat de MKOR Consulting.

Bugetul alocat pe luna pentru haine, incaltaminte si accesorii vestimentare este intre 201-300 lei pentru mai mult de o treime dintre bucuresteni. Pentru 20% din respondentii studiului realizat de MKOR Consulting, valoarea medie a cumparaturilor de articole vestimentare depaseste 400 de lei pe luna.

Apetitul pentru cumparaturile din malluri este foarte ridicat: 96% din persoanele intervievate isi cumpara hainele din mall. Insa comertul online castiga teren, 20% dintre vizitatorii mall-urilor obisnuind sa achizitioneze articole vestimentare si din magazine online.

Daca in cazul alegerii mallului proximitatea este primul factor determinant, in cazul magazinelor online cele mai relevante criterii de selectie sunt preturile (11%), calitatea produselor si marcile existente (10%), ofertele promotionale si discounturile (9%).

Brandurile internationale sunt cele mai cautate, nume precum Zara si H&M regasindu-se in topul magazinelor pe care respondentii le viziteaza atunci cand merg in vizita la mall. Tot din aceste magazine bucurestenii achizitioneaza articole vestimentare, atat in cazul magazinelor fizice cat si in cazul magazinelor online.

MKOR Consulting ofera servicii de cercetare de piata, studii de satisfactie a clientilor, segmentarea publicului-tinta si profilul clientului, studiul concurentei, studii de oportunitate pentru piete noi – orientate catre rezultate reale de business. MKOR Consulting este fondat de catre Corina Cimpoca, un profesionist cu peste 10 ani de experienta in marketing si cercetare de piata.

Sursa foto: FiledIMAGE/Shutterstock

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Andra Imbrea
Andra Imbrea s-a alaturat echipei Wall-Street in 2015. A studiat jurnalismul si economia, pe care incearca sa le imbine in cadrul materialelor sale despre industria de fashion, retail&FMCG si Media&Advertising. Iubitoare de pisici, carti si festivaluri de muzica.   

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri