Principalul producator mondial de telefoane mobile, Nokia, a redus preturile din Europa cu 5-10% la telefoanele avansate multimedia din seria N, dar si la terminalele mai vechi, conform unor surse de pe piata.
In Finlanda, unde se afla sediul Nokia, comerciantii au redus cu 20-30 de euro pretul la modelele mai vechi, precum 3250 sau 6680, scazand si preturile la modelele mai noi precum N73, N71 sau N93 cu aproximativ 5-10%, conform NewsIn. O sursa din cadrul unui important operator de telefonie mobila din Marea Britanie a declarat ca Nokia a redus preturile la telefoane mobile din seria N pentru a majora vanzarile, care au fost sub estimarile initiale in ciuda publicitatii substantiale.

Nokia a refuzat sa comenteze privind reducerea preturilor sau performantele pe piata a modelelor din clasa N, dar purtatorul de cuvant al diviziei multimedia, Kari Tuuti, a declarat ca "ajustam constant preturile produselor noastre conform performantelor pe piata. Atunci cand modificam preturile, o facem pe plan global".

Nokia se afla momentan in perioada de final a celui de-al treilea trimestru fiscal, ale carui rezultate vor fi date publicitatii pe 19 octombrie. Compania va avea o evolutie pozitiva pentru cel de-al treilea trimestru, au estimat un grup de analisti pentru Reuters, insa multi analisti au avertizat asupra performantelor mai slabe ale Nokia pe piata europeana, extrem de importanta pentru telefoanele din clasa N.

"Pretul este o arma foarte puternica. Nu sunt surprins de decizia Nokia", a afirmat un analist al sectorului wireless de la Strategy Analytics, Neil Mawston. Preturile la telefoanele multimedia sunt de ocbicei mai mari si aduc profituri mai mari firmelor producatoare.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri