Un document trimis de catre Facebook catorva advertiseri majori dezvaluie ca cea mai mare retea sociala din lume va incepe sa introduca reclama in aplicatia Messenger incepand cu al doilea trimestru din 2016, scrie Techcrunch.com.

Documentul, obtinut de Techcrunch dar tinut privat pentru a proteja sursa, subliniaza ca business-urile vor putea sa trimita reclame ca mesaje catre persoane care au initiat dialoguri cu compania respectiva. Documentul recomanda ca business-urile sa inceapa thread-uri de dialoguri cu clienti, astfel incat sa le poata trimite reclame imediat ce serviciul se va activa.

Totodata, documentul noteaza ca Facebook a lansat short link-ul fb.com/msg/ care deschide thread-ul de chat cu un anumit business. Facebool a confirmat prezenta URL-ului. In ceea ce priveste insa lansarea reclamelor pe Messenger, reprezentantii Facebook au subliniat ca nu comenteaza pe marginea speculatiilor. „Acestea fiind spuse, scopul nostru este de a ne asigura ca cei 800 de milioane de utilizatori ai aplicatiei au o experienta cat mai placuta, fara a primi mesaje nesolicitate”. Aceasta din urma parte pare a pregati, intr-adevar, intrarea companiei pe segmentul de publicitate in Messenger.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri