Tiefensee a facut aceste declaratii la iesirea de la o reuniune dedicata acestei chestiuni, la care au luat parte, dimineata, mai multi membri ai guvernului si cancelarul Angela Merkel.
Proiectul cel mare al patronului de la Deutsche Bahn, Hartmut Mehdorn, este intrarea companiei la bursa. Acesta insa a fost respinsa de fiecare data. Conform ultimelor date, compania spera sa intre la bursa in 2008. Marea coalitie guvernamentala estimeaza acest lucru ca fiind posibil numai din anul 2009. in afara datei la care va avea loc acest proces, un alt aspect care trebuie stabilit este perimetrul societatii care va fi privatizat.
Posibilitatea separarii complete a retelei feroviare a fost abandonata definitiv, a confirmat, joi, ministrul german al transporturilor, adaugand ca sunt patru tipuri de structura de privatizare care intra in discutie. Unul dintre acestea, denumit "modelul integrat", pastreaza structura actuala a companiei, reteaua ramanind complet controlata. Celelalte modele lasa statului anumite capacitati de interventie, a caror dezvoltare se face, partial, din fonduri publice.
Conform opiniilor ministrului social-democrat, statul german ar putea pastra, in special, "posibilitatea de recuperare a retelei si a valorilor imobiliare, in cazul in care administrarea Deutsche Bahn nu este satisfacatoare".
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: