Compania Electroputere din Craiova a inregistrat in primele sase luni ale acestui an o pierdere neta de 4,92 milioane euro (17,31 milioane lei) si o cifra de afaceri de 20,2 milioane de euro (71,03 milioane lei), potrivit unui comunicat rmeis NewsIn.

Electroputere Craiova a inregistrat pierderi de 8,34 de milioane de lei (2,38 de milioane de euro) dupa primul trimestru din 2006. Pierderea de anul acesta este cu 17,29% mai mare decat cea raportata dupa primele trei luni ale lui 2005. Cifra de afaceri a crescut cu 8,7%, la 34,53 milioane lei (9,86 milioane de euro).

Compania a incheiat anul 2005 cu o pierdere de 35,52 milioane de lei, si o cifra de afaceri de 177 de milioane de lei. Societatea craioveana a intentioneaza sa obtina in 2006 o cifra de afaceri de 211 milioane de lei si un profit de 1,1 milioane de lei.

Electroputere intentioneaza sa investeasca anul acesta in societate de 1,4 milioane de lei noi. Electroputere-Craiova a fost fondata in anul 1949, ulterior fiind divizata in SC Uzinele Electroputere SA si alte sase societati comerciale.

In mai 1994 s-a decis fuziunea prin absorbtie, SC Uzinele Electroputere SA revenind la vechea denumire de SC Electroputere SA. in prezent, AVAS incearca sa privatizeze societatea pe bucati. Actiunile companiei se tranzactioneaza la categoria II a BVB din decembrie 1998. Capitalul social al Electroputere Craiova este de 12,41 milioane lei si are o capitalizare de 30,42 milioane lei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri