Volkswagen Eos este cea mai vanduta masina in randul modelelor cabriolet. Cu cele 1.559 de inmatriculari din luna iunie, Eos a devenit cea mai bine comercializata masina din clasa ei in Germania. Aproape una din zece masini cabriolet noi a fost un model Eos in cursul lunii iunie.

Statistica, oferita de Biroul Federal de Circulatie, este cu atat mai remarcabila, cu cat versiunea de baza a modelului Eos nu a fost disponibila in iunie. Livrarile modelului Eos 1.6 FSI, cu motor de 115 CP au inceput pe piata europeana abia acum, iar pretul de pornire (CIP) este 19730 euro.

Gama Volkswagen Eos include doua motoare pe benzina (150 CP, respectiv 200 CP) si un propulsor turbodiesel (140 CP) cu filtru de particule in dotare standard. in viitor va fi disponibil si cu un motor V6 pe benzina, cu puterea de 250 CP.

La doar cateva saptamani dupa debutul european al modelului Eos si in Romania, s-au clarificat si care sunt preferintele clientilor in ceea ce priveste liniile de echipare. in materie de motoare, 47 procente dintre clientii Eos au ales motorul 2.0 TFSI 200 CP, remarcabil din punct de vedere al dinamismului, 25% au optat pentru propulsorul 2.0 FSI 150 CP, iar 24% au comandat masini echipate cu puternicul TDI 140 CP.

Preferintele sunt clare si in privinta culorilor alese: 37% dintre proprietarii Eos au optat pentru "Silver Essence metallic", in timp "Deep Black pearl effect" (27 procente) si "Midnight Blue metallic" (11%) sunt pe locurile al doilea, respectiv al treilea in randul preferintelor. Sistemul de aer conditionat Climatronic - complet automat - a fost ales de 80% dintre cumparatorii modelului Eos, chiar daca Eos dispune, ca dotare standard, de sistemul semiautomat Climatic.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri