Companiile au propria strategie de implicare sociala in care tu, cititorule, joci in general un rol pasiv: primesti o invitatie la un eveniment public, care are o cauza nobila, pe care o vei sustine prin simpla participare. Ce-ai zice insa daca implicarea ta ar fi proactiva, de la bun inceput si in conformitate cu principiile si dorintele tale?

Este exact ceea ce poti face incepand de luna aceasta accesand site-ul teimplici.ro si votand prioritatile pentru societatea romaneasca, pe care ulterior le vor sustine Romtelecom si COSMOTE Romania, initiatorii acestei premiere absolute pentru tara noastra, impreuna cu mediul privat.

Teimplici.ro este prima platforma-referendum de responsabilitate corporativa care iti permite sa votezi si sa stabilesti care sunt prioritatile in domeniu. Prin acest demers fara precedent, Romtelecom si COSMOTE Romania isi doresc sa implice cat mai multi romani in procesul de decizie asupra marilor probleme ale societatii, asupra prioritatilor sociale ce necesita atentie si sprijin din partea mediului corporativ.

Teimplici.ro va sta la baza unei comunitati online destinate tuturor celor interesati de viitorul societatii in care traiesc. Fie ca este vorba de organizatii non-profit, grupuri de initiativa sau cetateni cu spirit civic, acestia sunt invitati sa voteze pe teimplici.ro directiile pe care le considera prioritare si in care pot fi dezvoltate proiecte concrete.

Cele sase directii majore pentru dezvoltarea de proiecte disponibile pe teimplici.ro sunt: educatie, sanatate, protectie sociala, mediu, dezvoltare si inovatie pentru societate. In perioada 3 iunie – 30 iunie, orice persoana sau entitate juridica poate sustine pe teimplici.ro oricare dintre directiile de implicare propuse, adaugand comentarii sau arii noi de interes si promovandu-le deschis in comunitate.

“Platforma teimplici.ro s-a nascut din nevoia de a ne implica activ in moduri cat mai relevante pentru comunitatea in care ne desfasuram activitatea. Zi de zi operam cu cifre si statistici pentru a ne motiva deciziile. Credem insa ca este important sa vedem ce este dincolo de tendintele care reies in urma studiilor, sa vedem oamenii din spatele cifrelor si sa le oferim ocazia de a spune cum vad ei viitorul si cum s-ar implica in dezvoltarea comunitatii careia ii apartin. Asa ca am hotarat sa-i intrebam direct pe romani ce anume conteaza pentru ei. Speram ca la finalul acestui “referendum” sa avem concluzii valoroase si proiecte concrete, care sa se bucure de sustinerea cat mai multor oameni si care sa devina prioritare pentru noi si mediul privat din Romania” a declarat Ruxandra Voda, Director Comunicare Romtelecom si COSMOTE Romania.

Printre primii membri activi ai comunitatii teimplici.ro si interlocutori valorosi de dialog se numara organizatii-partenere precum Asociatia Telefonul Copilului, Smartatletic, Asociatia Amazonia, Asociatia Mai Mult Verde, ViitorPlus - Asociatia pentru Dezvoltare Durabila, Fundatia Leaders, Asociatia P.A.V.E.L. Lista ramane deschisa, orice organizatie putandu-se alatura comunitatii teimplici.ro prin sustinerea temelor relevante pentru activitatea lor.

Comunitatea teimplici.ro va continua sa se dezvolte si dupa afisarea rezultatelor “referendum-ului”. Pe baza optiunilor exprimate de public, platforma va intra intr-o noua faza, aceea de strangere de proiecte care sa poata fi ulterior dezvoltate si sustinute de mediul privat. Comunitatea online teimplici.ro va juca un rol important in selectarea celor mai relevante si presante proiecte si in promovarea acestora in vederea finantarii. Detaliile referitoare la mecanismul de sustinere si selectie efectiva a proiectelor vor fi facute publice la finalul primei etape teimplici.ro, dupa 30 iunie 2014.

Pentru mai multe informatii despre proiect si despre cum poti participa la “referendum”, acceseaza www.teimplici.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri