Din investitia de peste 50 milioane de dolari planificata de compania Tuborg Romania pentru a-si dubla productia pana in anul 2011, anul acesta vor fi investite 15 milioane de euro pentru construirea unui Centru Logistic si pentru largirea capacitatii de productie a fabricii
Tuborg Romania vrea sa-si dubleze capacitatea de productie pana in anul 2011 si va aloca in acest scop aproximativ 50 de milioane USD. Din acesta suma, pentru 2006 este planificata o investitie de 15 milioane de dolari pentru construirea unui Centru Logistic si pentru largirea capacitatii de productie a fabricii.

Tuborg Romania a inregistrat, pe primul trimestru al anului in curs, o crestere cu 30% in volum a vanzarilor de bere, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Compania a depasit astfel cu 10% obiectivul fixat pentru primele trei luni ale lui 2006. Evolutia companiei pe primul trimestru al acestui an a depasit semnificativ estimarile pe care le-am facut la sfarsitul anului 2005, fapt care ne indreptateste sa anticipam rezultate peste asteptari si in restul anului a declarat, joi, pentru NewsIn, presedintele Tuborg Romania, Shachar Shaine.

Pentru 2006 compania preconizeaza o crestere a cheltuielilor de mediu cu peste 900.000 dolari, aceasta suma reprezentand investitia totala intr-o instalatie care recupereaza dioxidul de carbon rezultat din procesul de productie al berii. Suma investita in ultimii 2 ani de catre Tuborg Romania in protectia mediului s-a ridicat la 1 milion de dolari.

In primele trei luni ale acestui an, Tuborg Romania a atins o cota de piata de 9.5%, cu 30% mai mult decat in primul trimestru al anului 2005, iar Tuborg Gold continua s fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri