Suzuki vrea sa investeasca in urmatorii doi ani 70 de milioane de dolari si sa angajeze inca 1.000 de oamenii pentru a creste cu 76% capacitatea de productie a fabricii sale din Ungaria, informeaza NewsIn.

Suzuki si-a propus ca la inceputul anului viitor sa sporeasca la 220.000 de unitati pe an capacitatea de productie a fabricii sale din orasul maghiar Esztergom, unde produce in prezent 170.000 de masini pe an. tinta finala e ca in 2008 capacitatea anuala sa ajunga la 300.000 de unitati. Compania a decis sa se extinda datorita cresterii cererii pentru modelele pe care le construieste in tara vecina.

"Nu ne asteptam sa fim nevoiti sa crestem capacitatea de productie atat de mult si atat de repede", a declarat Hirotaka Ono, membru al consiliului director Suzuki responsabil pentru vanzarile internationale, citat de Reuters.

Cererea pentru modelul SX4 i-a determinat pe cei de la Suzuki sa ridice cu 50% tintele de vanzari pentru Europa pe 2006. Astfel, compania vrea sa comercializeze 60.000 de unitati SX4, fata de cele 40.000 la care se astepta in primele luni ale anului. Alaturi de SX4, japonezii produc la Esztergom modelul Sedici pentru Fiat, masina a carei tinta de vanzari a crescut tot cu 50%, ajungand la 30.000 pentru Europa in 2006.

Anul trecut, in Romania s-au vandut 465 de automobile Suzuki, echivalentul a 0,2% din piata. Cele mai vandute modele ale marcii, Ignis si Swift, sunt importate din Ungaria.Ignis si Swift, sunt importate din Ungaria.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri