Viscolul, gerul si zapada blocheaza drumuri, dar dezgheata minti. Aceasta reclama este dovada ca o iarna groaznica este utila, mai ales atunci cand vrei sa te promovezi si sa atragi clienti.
Reclama apartine companiei petroliere Statoil, cea mai mare din Norvegia. In reclama, un barbat grabit sa ajunga la serviciu se apuca sa curete masina de zapada si gheata. La sfarsit, cand apasa pe telecomanda pentru a deschide masina, constanta dupa efortul depus ca masina pe care tocmai a curatat-o nu este a lui. Astfel, reclama "Bad morning" sugereaza ca barbatul a incurcat masinile pentru ca nu si-a baut cafeaua de dimineata si anunta la sfarsit ca toti clientii Statoil vor primi cafea gratuit tot restul anului, daca vor alimenta din benzinariile grupului.
Infiintata in 1972, compania face parte din grupul Statoil Hydro si este prezenta prin benzinarii in 36 de tari. Intr-un top Forbes publicat anul trecut, Statoil a ocupat locul 11 dupa venituri la categoria companii petroliere si locul 26 dupa profit la nivel mondial. In 2012, Statoil a avut venituri de aproape 130 miliarde de dolari, potrivit site-ului companiei.
Citeste si:
Compania are 23.000 de angajati. Numele companiei este o forma rezultata din sintagma “State’s oil”.
Sursa foto: captura YouTube
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: