De la o valoare estimata la 7,4 miliarde dolari in acest an, vanzarile de muzica destinata special telefoanelor mobile ar urma sa ajunga la 13,6 miliarde dolari in anul 2011, a estimat miercuri firma Arena Mobile, un furnizor spaniol de content pentru telefonia mobila, transmite Rompres.

Cea mai mare parte din cifra de vanzari ar urma sa provina din Asia, regiune ce ar urma sa fie responsabila pentru aproximativ jumatate din cererea mondiala de servicii de muzica pentru telefoanele mobile, a declarat directorul general de la Arena Mobile, Josep Anton Aliagas, cu ocazia CommunicAsia2006, un important targ al industriei telecomunicatiilor.

De asemenea, daca in prezent tonurile de apel sunt segmentul cel mai apreciat de consumatori atunci cand e vorba de oferta de muzica online pentru telefoanele mobile, acest lucru ar putea sa se schimbe in viitor, avand in vedere concurenta intre operatorii de telefonie, furnizorii de content si casele de discuri. Potrivit lui Josep Anton Aliagas, in prezent operatorii primesc peste 50% din nota de plata pe care consumatorul o achita pentru muzica pentru telefoanele mobile, in timp ce furnizorii de content primesc mai putin de 10 procente.

Potrivit analistilor, sectorul telecomunicatiilor incepe sa se orienteze spre divertismentul mobil (muzica, jocuri si video), aceast segment fiind vazut ca o importanta sursa de venituri pe fondul scaderii marjelor de profit rezultate din activitatile de transmisii de voce si mesagerie.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri