In urma acestui studiu, s-a descoperit ca 37,1% dintre spectatori au varste intre 30 si 44 de ani, media de varsta fiind 41 de ani, 29% au venituri lunare de peste 1.500 de lei, 71% au studii superioare si tot atatia au un statut social inalt, iar 82,3% dintre cei chestionati sunt persoane care utilizeaza zilnic internetul. De asemenea, 40% dintre spectatorii bucuresteni cumpara bilete online.
Un numar relativ mare dintre persoanele intervievate, 36%, declara ca au fost la teatru in ultimul an. Aceasta inseamna aproximativ 585.500 de bucuresteni. 15,2% din acestia spun ca au mers la teatru cel putin o data in ultima luna, 33,9% au mers cel putin o data in ultimele trei luni, iar 49,5% au mers la teatru cel putin o data in ultimul an.
Majoritatea teatrelor consacrate din Capitala au o notorietate foarte mare in randul spectatorilor. Cel care conduce detasat este Teatrul National Bucuresti, cu 73,6%, urmat de Teatrul Nottara (45,4%) si Teatrul Bulandra (43,1%), Teatrul Mic (37,6%), Teatrul de Comedie (32,3%), Teatrul Odeon (28,5%), Teatrul Masca (22,6%), Teatrul Tandarica (21%), Teatrul Foarte Mic (17,4%) si Teatrul "Ion Creanga" (15,8%).
De asemenea, una dintre concluziile studiului este faptul ca actorii sunt cel mai important argument pentru spectatori. 87% din repondenti au spus ca, atunci cand aleg sa mearga la un spectacol de teatru, distributia joaca cel mai important rol. In ordinea importantei urmeaza autorul piesei (61%) si recomandarile cunoscutilor (54%). De asemenea, 87% din repondenti au spus ca prefera sa mearga la teatre cu genuri diferite de piese, iar 68,6% spun ca isi doresc sa vada spectacole de comedie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: