Intr-o industrie in continua transformare, in care clientii sunt orientati catre performanta, schimbarea este aproape obligatorie. Saatchi & Saatchi a debutat schimbarea din interior, fiind o companie efervescenta, care doreste sa tina pasul cu cerintele pietei de publicitate din Romania. Schimbarea a adus-o pe Cristina Oanta in pozitia de Managing Director Saatchi & Saatchi iar pe Paula Hotea Client Service Director.

In ultimele sase luni, in cadrul agentiei au avut loc transformari bazate pe rezultatele remarcabile pe care le-au obtinut cativa membri importanti ai echipei. Astfel, Cristina Iordanescu conduce noul departament de strategie al agentiei, Alina Damaschin se ocupa de New Business Development, iar departamentul de creatie este condus de Mihaela Pascu. Echipa condusa de Mihaela a castigat cinci nominalizari si doua premii Ad`Or la ultima editie.

Cristina Oanta este unul din membrii echipei care a plecat la drum cu Radu Florescu, dupa infiintarea agentiei, in urma cu 13 ani. De-a lungul timpului, a avut un rol important atat in dezvoltarea de campanii integrate pentru clientii agentiei, cat si in transmiterea valorilor Saatchi si dezvoltarea echipei, iar experienta pe care a acumulat-o i-a sporit tenacitatea si capacitatea de a conduce o echipa de succes.In noul sau rol, Cristina isi va reorienta eforturile pentru a restructura si a dezvolta in continuare agentia. Profesionalismul si experienta ei vor creste in continuare, impreuna cu Saatchi & Saatchi.

Paula Hotea, care a ocupat pana acum pozitia de Group Account Director, a acceptat provocarea de a conduce departamentul de Client Service. In scurt timp de la venirea in Saatchi, Paula si-a demonstrat capacitatile de coordonare a echipei sub presiunea timpului si a deadline-urilor foarte stranse, ducand de fiecare data la bun sfarsit toate responsabilitatile.

Radu Florescu nu s-a retras din conducerea agentiei ci a devenit CEO al companiei, pozitie din care se va concentra asupra oportunitatilor de New Business si asupra noilor strategii de dezvoltare a grupului.

Saatchi & Saatchi reprezinta in acest moment unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piata de publicitate din Romania, oferind servicii full service prin departamentele sau companiile componente. Astfel, Zenith Media ofera servicii de media, Saatchi & Saatchi X ofera servicii de below the line si shopper marketing in timp ce Pantone Studios ofera servicii de DTP si productie publicitara. Dedicati aceluiasi credo ca si intreaga retea, Saatchi & Saatchi Romania isi doreste sa fie un partener de afaceri care genereaza idei pentru a schimba lumea si pentru a crea rezultate memorabile.

Fondata in 1970 la Londra, Saatchi & Saatchi activeaza acum in peste 95 de tari avand 152 de reprezentante. Principalii clienti internationali sunt: Procter & Gamble, Toyota, Sony. Saatchi & Saatchi s-a transformat cu rapiditate dintr-o agentie de publicitate intr-o agentie de idei. Vrea sa-si consolideze reputatia ca o pepiniera de idei novatoare care transforma brandurile si afacerile clientilor ei.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri