La promotie participa produse Philips din ambele categorii: electrocasnice aspiratoare, fiare de calcat, roboti de bucatarie, si electronice televizoare, sisteme home cinema, DVD player-e. Mecanismul este simplu: la achizitionarea unui produs din gamele mentionate, cumparatorul primeste un tricou personalizat, iar primii 200 de cumparatori vor primi automat o telecomanda universala in forma unui stadion de fotbal, dotata cu deschizator de sticle.
Promotia va fi sustinuta printr-o campanie puternica pe principalele statii TV si radio si pe internet.
Philips este unicul sponsor din domeniul aparatelor electronice si electrocasnice, parteneriatul cu FIFA datand din 1986.
FIFA World Cup este principalul eveniment sportiv mondial, cu o audienta cumulata ce numara peste 37 miliarde de telespectatori din toata lumea. Audienta record s-a inregistrat la campionatul mondial din Franta 1998, cand finala a fost urmarita de 1,3 miliarde de telespectatori.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: