Prietenii Stiu de Ce a fost cea mai eficienta campaniei a anului 2005. Marele trofeu este o recunoastere a succesului Bergenbier. Interbrew si Leo Burnett au gasit executiile perfect adaptate strategiei de brand pe care au stabilit-o, au creat acel declic in mintea consumatorului, care a dus la vanzari pe termen lung. Prin atributele asociate marcii, am reusit sa cream in mintea consumatorului o lume a brandului. Cazul Bergenbier prezentat la Effie arata nu doar cresteri de vanzari ci si cresteri substantiale ale atributelor ce definesc brandul in mintea consumatorului. spune Mihai Ghyka Director General Interbrew Romania.
Comunicarea Bergenbier s-a bazat dintotdeauna pe 2 piloni principali: Prietenia, sloganul Prietenii stiu de ce fiind cel mai cunoscut slogan din categoria bere si Fotbalul, marca fiind sponsor principal al echipei nationale de fotbal a Romaniei din anul 1998. Ambele directii comunicate de brand au fost premiate la Gala Effie 2006.
In urma campaniei Prietenii stiu de ce Bergenbier a redevenit cea mai vanduta bere din Romania in anul 2005. De asemenea, datele interne plaseaza Bergenbier in fruntea clasamentului in ceea ce priveste cifrele de notorietate. Acest lucru a fost confirmat de studiul independent al revistei Biz din Iunie 2005, care a plasat Bergenbier drept marca cu cea mai mare notorietate din categoria bauturi alcoolice.
Factorii de succes
Dincolo de campanii, extrem de importanta pentru succesul obtinut a fost excelenta in executie. Echipele de marketing si vanzari, ca si intreaga organizatie Interbrew, au facut eforturi pentru o implementare de succes, in toate fazele proiectului.
Pentru viitor, Bergenbier isi propune sa se distanteze in liderul de necontestat al pietei. Acest obiectiv poate fi atins continuand sa tinem pedala la maximum: charisma si consistenta in comunicare, agresivitate la punctul de vanzare, mentinerea atentiei consumatorului prin tot ceea ce facem spune Mihai Ghyka, Director General Interbrew Romania
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: