Mazda6 a fost primul model din noua generatie care reflecta spiritul Zoom-Zoom. Disponibil in trei modele sedan, sport si sport combi modelul Mazda6 exprima stilul indraznet si sportiv; manevrabilitate excelenta si un nivel ridicat de comfort pentru pasageri.
Mazda6 a castigat peste 110 premii (globale) auto, inclusiv prestigiosul premiu japonez Masina RJC a Anului in 2003. Apreciata atat de media cat si de clientii din toata lumea, Mazda6 continua sa inregistreze rezultate puternice ale vanzarilor.
Suntem absolut incantati ca productia de Mazda6 a atins un milion de unitati, intr-o perioada atat de scurta si intr-un mediu atat de competitiv, a spus Hisakazu Imaki, presedinte si CEO Mazda. Mazda6 cu numarul 1 milion dovedeste clar ca felul nostru de a face masini place clientilor. Si Mazda intentioneaza sa produca in continuare in spiritul Zoom Zoom, spre incantarea clientilor sai si chiar depasind asteptarile acestora.
Compania din Hiroshima a adaugat si mai multa vigoare pozitiei produsului sau, odata cu lansarea in iunie 2005 a modelului Mazda6 FL, urmata (de curand) de versiunea super sport, Mazda6 MPS.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: