Prin aceasta mutare Volvo urmareste intarirea pozitiei pe piata asiatica, mai ales in China, unde Nissan este in parteneriat cu un producator local de camioane. Produsele Nissan si cele ale Grupului Volvo sunt complementare cu acoperirea geografica, aceasta tranzactie deschizand noi posibilitati de cooperare in ceea ce priveste productia, vanzarile si pozitionarea ulterioara pe piata, a declarat, citat de BBCNews, Leif Johansson, directorul executiv Volvo.
Declaratiile oficialului suedez sunt intarite de rezultatele financiare ale Nissan, piata de profil din Japonia fiind intr-o continua ascensiune. Pentru finele acestui an, Nissan a prognozat o crestere a veniturilor cu sapte procente, pana la 229,67 milioane de euro.
De asemenea, Volvo patreaza optinea de a achizitiona si ultimele sase procente detinute de Nissan in cadrul diviziei sale camioane. Nissan si Volvo Trucks sunt parte a Grupului Renault, care detine 40% din producatorul japonez si aproximativ 20% din Volvo. Renault si-a vandut divizia sa de camioane producatorului suedez in 2001. Producatorul de automobile cu acelasi nume, Volvo, reprezinta o afacere separata, fiind detinut de Ford.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: