Intr-un comunicat al companiei, citat de Bloomberg, se arata ca aceasta oferta este adresata tuturor advertiserilor care au folosit serviciile de postare ale anunturilor publicitare ale Google in ultimii patru ani, atat timp cat se poate demonstra pe baza facturilor ca respectivele click-uri nu au existat. Suma va fi platita sub forma unor credite, care vor putea fi folosite pentru postarea unor reclame noi, termenul de cerere a rambursarii banilor platiti fiind de 60 de zile.
Oficialii Google au mai declarat ca aproape toate click-urile invalide sunt contorizate de filtrele companiei, nefiind astfel introduse in nota de plata. In cazul in care acestea sunt totusi taxate, advertiseri pot cere rambursarea sumelor platite, Google mentionand ca lucreaza continuu la imbunatatirea sistemuluide contorizare a click-urilor.
Publicitatea online reprezinta practic sursa de venit a Google Inc., care detine cel mai utilizat motor de cautare din lume. Sistemul pay-for-click a fost introdus in 2002, advertiseri platind pentru fiecare click pe un banner postat prin intemediul Google. Celelalte companii implicate in acest proces, printre care se numara si Yahoo si AOL, nu au facut nici un comentariu asupra deciziei luata de Google.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: