Organizatorii celei de-a 53-a editii a Festivalului International de Advertising de la Cannes au anuntat ca ADIDAS va primi prestigiosul premiu de Advertiser of the Year, care va fi inmanat lui Erich Stamminger, Presedinte si CEO al brandului ADIDAS, in onoarea advertising-ului creativ si inovativ dezvoltat de aceasta marca.

Premiul este o recunoastere a comunicarii globale pline de imaginatie si de inspiratie, la fel ca si o recunoastere a influentei la nivel international asupra trendurilor si stilurilor de viata generate de produsele de varf ale industriei. ADIDAS a fost premiat in ultimul deceniu cu nu mai putin de 34 de Lei, dintre care 11 castigati anul trecut.

Suntem incantati sa premiem ADIDAS si astfel sa recunoastem succesul brandului la Cannes in ultimii ani. Aceste premii numeroase sunt o certificare a faptului ca procesul de creatie si pasiunea pentru perfectiune este inteleasa de clienti, a declarat Terry Savage, Presedinte Executiv al festivalului.

Erich Stamminger, de asemenea Executive Board Manager al ADIDAS-Salomon AG, responsabil pentru marketingul global si pentru afacerile internationale ale brandului ADIDAS, va primi prestigiosul trofeu in seara de sambata, 24 iunie 2006.

In ceea ce priveste castigarea premiului de Advertiser of the Year, Erich Stamminger a declarat: Suntem incantati ca organizatorii Festivalului de la Cannes au ales ADIDAS pentru acest trofeu, care reprezinta cea mai mare distinctie pentru industrie si un mare succes pentru brandul nostru. Impreuna cu partenerii nostri, TBWA si 180 Amsterdam, vom continua sa cautam metode de a depasi limitele creativitatii, creand noi campanii care sa se poata conecta la nivel emotional si personal cu consumatorii.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri