Dupa sase luni, cercetatorii au comparat evaluarile initiale cu sefii celor 56 de angajati si in majoritatea cazurilor au gasit corelatii puternice intre acestea.
Don Kluemper, unul dintre autorii studiului, spune ca nu este neaparat ceva rau sa apari in poze de pe Facebook tinand in mana un pahar de bere, este chiar ceva normal; in schimb, o fotografie cu tine beat stand intr-o postura deloc demna va afecta decizia de angajare.
Totodata fotografiile din excursii sau dorinta de a calatori denota deschidere, spirit de aventura, in timp ce un numar ridicat de prieteni si faptul ca esti comunicativ poate indica faptul ca esti o personalitate extravertita.
Cu toate ca rezultatele studiului au fost conforme cu realitatea, Kluemper spune ca nu acesta ar trebui sa fie factorul decisiv al angajarii (sau nu) al unui aplicant. “Profilul de pe Facebook poate fi un instrument adiacent pe care il puteti folosi pentru a incerca sa va asigurati ca viitorul angajat este, totusi, un om serios”.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: