De asemenea, Euroins a implementat pe site-ul companiei o noua aplicatie prin intermediul careia sugestiile, reclamatiile sau sesizarile clientilor vor fi solutionate mai rapid.
„Suntem constienti de importanta unui feedback eficient in comunicarea cu asiguratii nostri. Din acest motiv, am implementat o noua platforma prin intermediul careia mesajele venite de la clienti sunt gestionate cu rapiditate”, a declarat Iulius Alin Bucsa, director general al Euroins Romania.
Euroins Romania a subscris in anul 2011 peste 310.000 de polite pentru cladiri (persoane fizice si juridice), reprezentand un numar semnificativ de asigurati noi in portofoliul non-auto. S-a inregistrat astfel un volum de prime brute subscrise mai mare cu aproximativ 350% fata de anul precedent pe acest segment.
Compania este parte integranta din Euroins Insurance Group (EIG), alaturi de Euroins Bulgaria, Euroins Macedonia si Euroins Health, este principalul motor de extindere a grupului pe piaţa de asigurari din Europa.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: