„Chiar daca intreaga piata a suferit, inca din 2008, contractii majore, segmentul de retail a crescut constant. Acest lucru se explica prin stoparea marilor proiecte de infrastructura si constructii din lipsa de finantare, fapt ce a avut un impact negativ in valoarea intregii piete, cat si prin orientarea consumatorilor finali spre reamenajari, care a dus la majorarea achizitiilor din retail”, a declarat Petrisor Grindeanu (foto), business unit manager distribution al Sika Romania.
Segmentul retail reprezinta in acest an o treime din piata de produse chimice pentru constructii care va atinge in 2011 o valoare de 900 de milioane de euro, in scadere cu 5% comparativ cu anul trecut, adauga el. Anul trecut, piata de profil s-a contractat cu aproximativ 20%, ajungand la 950 milioane de euro, comparativ cu 2009 cand se situa la 1,1 miliarde de euro.
In ceeea ce priveste business-ul Sika Romania, reprezentantul companiei sustine ca, in acest an, aproximativ 20% din cifra de afaceri va fi realizata de vanzarile in retail, procentul urmand sa creasca la 25% in urmatorii doi ani.
„Pentru acest an mizam pe afaceri de 3,4 milioane de euro doar din produsele vandute in retail, in timp ce cifra de afaceri totala a Sika Romania va ajunge la 17 milioane de euro, in crestere cu 10% comparativ cu anul trecut”, a mai spus Petrisor Grindeanu.
Sika Romania, subsidiara a concernului elvetian, a fost infiintata in 2002 si incepand cu luna iunie 2008 a dat in folosinta fabrica de aditivi de la Brasov - prima unitate de productie Sika din Romania. Compania este structurata in doua divizii - divizia de Constructii si divizia Industrie – furnizand pe piata locala materiale chimice de constructii (produse pentru sigilari, lipiri, ranforsari, reparatii, hidroizolatii si protectii).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: